- Komerční sdělení-spot_img

Značka Nike podpořila ženy s nadváhou, vytvořila pro ně novou kolekci

spot_img

Nike je značka sportovního oblečení a doplňků oblíbená po celém světě. S popularitou souvisí i určitá společenská zodpovědnost.

Nike učí lidi a ukazuje jim, jak se oblékat při činnostech spojených s fyzickou aktivitou tak, aby bylo oblečení funkční a komfortní zároveň. Při tom nezapomíná na nikoho.

Jako značka si evidentně uvědomuje, jaký má dopad a kdo jsou její zákazníci. Své kolekce proto iv jednotlivých kampaních zaměřuje na různé skupiny lidí, nevyhýbá se žádné rase ani druhům postav.

Čtěte také:

Takhle vypadá německý experiment s módou

Profesionální sportovci i lidé z ulice
Teprve nedávno vypustila sekce společnosti Nike – NikeWomen kampaň, ve které vystupovaly převážně ženy tmavé pleti, mezi nimiž nechyběly ani známé úspěšné sportovkyně jako tenistka Serena Williams, gymnastka Simone Biles, či běžkyně Allyson Felix.

Se značkou spolupracovala také modelka Bella Hadid.

„Baculky“ jsou stále v kurzu
Myšlenka pozitivního přístupu k tělu je součástí filozofie Nike již několik sezón. Jde o trend, ale také morální povinnost upozornit na fakt, že cvičit mohou a chtějí všichni bez rozdílu věku, pohlaví, typu postavy či barvy pleti nebo rozpočtu.

Před více než pololetím přišla značka na trh s novými sportovními podprsenkami pro ženy „všech velikostí“.

Právě sportovní podprsenka tvoří jeden ze základních kousků ženské sportovní módy a neměla by chybět v šatníku žádné z nás.

V březnu 2017 na trh přichází opět s oblečením pro ženy s kily navíc, ale tentokrát jde o celou kolekci, ve které si své najdou i zákaznice s velikostmi XL až XXXL.

Jedná se o kolekci s oblečením různého zaměření, šortky, trička, tílka, legíny, tepláky i mikiny, prostě vše, co si pod pojmem sportovní móda představujete.

V kampani pózovaly ženy známé ze sociálních médií – Grace Victory a Danielle Vanierová.

- Reklama -spot_img
spot_img

Redakce doporučuje

Články autora